ASSALAMUALAIKUM

Khamis, 24 Jun 2010

Rose Itu

cantik kan bunga rose? aku sangat suka rose putih...nmpak suci n bersih je kaler tu...hati pun jd tenang bila tgk...so pd sesapa yg nk ngorat aku...sila la ke kedai bunga...n order sejambak...err xnk lah...berjambak2 bunga rose putih...then bg kt aku..hahaha...gedixxxxxx!! =)

ni aku sj le nk syer meaning of the color bunga rose...

ROSE MERAH
~cinta yg mndalam
~keikhlasan hati menyintai seseorang
~berani



                                                 
 ROSE HIJAU
 ~mendamaikan hati
 ~sangat setia









ROSE KUNING
~fren 4 ever
~sifat cemburu si pemberi
~yg mngambil berat







ROSE ORANGE
~keinginan
~kesungguhan







ROSE LAVENDER
~fall in luv 4 the 1st time










ROSE HITAM
~kesukaran utk menambat hati seseorang








                       and last but not least....................



ROSE PUTIH (hahaha! gagah letak tengah =P)
~innocence
~diam penuh muslihat
~rasa amik berat pd seseorang



eh2....TERupload lagi...adeeyhhhh...! =P hahahaha



so...tunggu apa lagi....sila ler ke kedai bunga2 brhampiran....psSSsSsTtt~!! jgn lupa saya eakkk? =)

Rabu, 16 Jun 2010

perfume + women = satisfaction!!

 wanita n perfume kembar yg mmg xleh d psahkan...tipu sgt klau ada wanita yg x ska pkai perfume...cth mcm aku...berbotol2 ada kt umh...tp bkn la sekaligus aku beli suma tu (agk2 kot) haha...dr zmn kecik2 lg aku ska "CURIK" perfume mak aku...haha..semb0q sana sinun...wangi 1 umah... ~~Lalalala~~ 1st perfume aku beli..time 2 drjah 6...aku xigt la jenama pe...tp beli kt av0n...uihhh! teruja gla time tu...haha...rsa cam dh DEWASA sgt =p then after msk sek men...aku TERlekat tros ngn perfume avon...
time 2 aku jeling2 perfume mcik2 aku...pergghhh! perfume yg mahai tu... ~lam hti kata~ 1 hr nnti aku akn beli perfume2 mahai tu...
smpai la msa yg d nnti2..time ni xslh aku...stdy kt kdu...pstttt~~!! duit ptptn =P alaa...amk ckit je p0n...haaa..aku beli time ni la...1st perfume aku...

                             
                                       DKNY Limited Edition 100ml

            
2nd  DIAMONDS by EMPORIO ARMANI 50ml


  
3rd RALPH LAUREN blue color



       4th FEMME by HUGO BOSS 50ml


yg latest sy TERbeli...o0o0ppsss! TER okeyy! =p hehehe


ECLAT d'ARPEGE by LANVIN


bau dia sgt best...lmbuttt gitu...beli perfume ni time g holiday @ Langkawi le..mla2 igt xmau beli..sj je msok kedai 2...then SAJA la dok cr2...cr pya cr,belek pya belek...last2 adk yg baek n pramah tu bg cdangan baek pya kt aku..huhu..apa lg...TERpikat le ngn bau nya...adk 2 ckp..perfume ni mat saleh je suka pkai...org2 kita xska sgt...so perfume 2 sgt2 xclusive okeyy! =p hahaha...xksah la...asl kn hdung aku ska ngn bau dia...


tp...perfume ni dh nk abs...APEKAH? ADEKAH? aku kna beli lain...
BAGAIMANAKAH?? hahaha...sgttt sengal..!!
ATAU aku nk try perfume yg len...hurrmmm.... *teeeettttttttt*
apa2 p0n...perfume n wanita xleh d psahkan...walau mahal n murah mna p0n hrga perfume 2...
setiap wanita msti ada sebotol d umh...
0o0o0o0ooppssss!!~~ seb0t0l ke?? Lalalalalala =p









Rabu, 26 Mei 2010

akademi fantasi 8


af musim 8 dh melabuhkan tirai minggu lalu...dr 12 pelajar yg d pilih...5 org je dpt p final...SHAHIR,DAUS,IWAN,ADIRA n MAULANA...
dn pemenangnya...SHAHIR...hahaha sy suka...congratz ye...tp af taun ni da ilang seri...xtau silap kt mna...mgkn org da boring...aku sndiri pn dh x ikot sgt af ni...jus kdg2 je tgk...itu pn ikot m00d...af skrg dh x mcm af zmn dolu2...tiap kali konsert hr sbtu mlm...jgn hrapla nk kuar r0nggeng p mna2...make sure dok dpn tb...hahaha...tp e2 zmn dolu2 laa...hmm mgkn af patot ubah corak rncangan...utk menarik smula prhatian org...tdk...mgkn af akn tggl nma ja nnti...

tp taun ni lagu2 besstttt gler...

 shahir ~ kebahagiaan dalam perpisahan
 adira ~ku ada kamu
 daus ~ kenapa
 maulana ~ RSVP respondev s'il vous plait : please respon...
 iwan ~ VIP

then MV dowg pon menarikk...adakah sb mndpt sntuhan dr KRU??? jenggg~jengggg~~jengggg!!! kdg2 trfikir..ermm mgkn jga...

                                  IWAN n0 5


                            MAULANA n0 4 (lagu dia sggtt sdp!)



                                     DAUS n0 3



                                     ADIRA n0 2

and the winner!!!!!


                              SHAHIR n0 1 (tahniaahhh!!)





~~!! b0o0o0o0mmm~kebabo0o0o0mmm !!~~



tp aku minat ain

sora dia sedapp...serak2 bsah gitu...penanggung sepi?? Layaannnn~~!!!!