ASSALAMUALAIKUM

Rabu, 2 Mac 2011

syukur

Alhamdulillah aku masih d beri kesempatan untuk bernafas...

hmmm...hari ni aku tersangat sangat la rajin...

*selalu memang dah rajin..tapi hari ni lagi rajin* hahahaha

so oleh kerana terlampau rajin...
aku buat makanan untuk petang..

*umah aku memang wajib ada makanan petang*

maka tercipta la hidangan ini..

bread butter pudding atau lebih mesra di sapa

puding roti..

hahahahahahaha =P



ok..ini sebelum pembakaran di buat...
nampak gojes gilaaaaaa =)

perut aku p0n tyme ni g0jes jugak...
hahahaha!


then selepas sejam tunggu...
masa yang d nantikan...

tadaaaaaaaaaaaaaaaaa


di limpahi dengan rasa kemewahan yang terlampau mewah!

*gila aku bedal dulu before tunggu mak n abah lik keja*

sedappppp wehhhhh!!

Alhamdulillah..
aku mampu untuk membuat abah,mak n adik tersenyum =)


aku suka!


thanx f0r reading!

Tiada ulasan: