ASSALAMUALAIKUM

Jumaat, 1 April 2011

oh! dia sangat comel dan super duper cute..


bukan kah comel dan cute itu membawa maksud yang sama??

*okkkk.....aku saja je nak buat dramatik*

=)

aku jumpa sorang budak cute ni..
ya ampun...
sangat cute ok!

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa





cute tak?? cuteeeee takkkkk????
kalau tak cute aku nak lempang sampai herot muka hampa @__@

nama dia nina..
mix ok!
tengok muka le..



papa dia from Texas kalau tak salah aku..
and her mama from Japan..
papa dia teacher..

papa dia suka buat vid pasal nina ni..
dari nina kecik sampai la sekarang umur dia dah 5 tahun..
*rasa rasa aku le*

and si nina ni pulak..
pandai betul bercakap..
ya ampun weh!

aku suka layan vid dia dekat you tube!



ini antara vid yang menjadi fevret aku



she so0o0o0o0o cuteeee...!!





dah la pandai cakap..
cerdik pulak tu..
dan sangat comel..



ada melambak lambak vid dia..
tapi lately ni dia buat sendiri vid dia..
papa dia just pantau sambil jeling jeling dari jauh..




dah besar nak jadi apa ye nina??


korang layan le vid dia yang lain lain tu..
jenuh la aku nak upload suma yang ada..

*pengsan*

klik kat link bawah ni :


layan lah korang tatkala korang tengah tension..
aku beribu riban kali nengok vid nina nih..

ok la..moh kita layan gamba gamba dia ye..
















    
she so adorable



love you nina!

pic from pbase.com/geofg

thanx for reading!

*papa nina jangan marah marah saya ye..sebab saya curi gambar gambar nina*

=)

Tiada ulasan: